REGULAMIN

Zasady rezerwowania oraz przebywania na terenie lokalu.

REGULAMIN WYNAJMU LOKALU maciejoki EVENT

  1.  Regulamin dotyczy osoby dokonującej najmu oraz wszystkich uczestników wydarzenia, odbywającego się w lokalu maciejoki EVENT, mieszczącym się w Wejherowie 84-200, w kamienicy przy ul. Mikołaja Kopernika 2.
  2. Wynajem w/w lokalu może nastąpić w celu zorganizowania przyjęcia okolicznościowego lub innego wydarzenia, zgodnie z ogólnie przyjętymi zasadami etyki, nie powodując negatywnego wizerunku dla wynajętego lokalu.
  3. Lokal przystosowany jest do przyjęć okolicznościowych liczących maksymalnie 25 uczestników.
    Warunki rezerwacji i najmu lokalu
  4. Podstawą rezerwacji i wynajmu lokalu jest akceptacja niniejszego regulaminu i dokonanie wstępnej rezerwacji mailowej lub telefonicznej. W celu dokonania końcowej rezerwacji terminu, należy umówić się na spotkanie w lokalu, omówić warunki najmu oraz po otrzymaniu umowy drogą mailową, wpłacić 50% kwoty za wynajem lokalu na podane w umowie konto bankowe firmy maciejoki EVENT w ciągu 48 godzin od złożenia wstępnej rezerwacji. Po zaksięgowaniu środków na koncie Wynajmującego, Najemca otrzyma e-mail potwierdzający wpłatę zadatku.
    Na 30 dni przed datą udostepnienia lokalu należy dokonać wpłaty pozostałych 50% wartości wynajmu.
  5. W trakcie realizacji procesu rezerwacji należy podać imię i nazwisko oraz kontaktowy numer telefonu, ewentualnie adres mailowy oraz typ imprezy.
    Są to dane podawane opcjonalnie w celu ułatwienia kontaktu z Wynajmującym.
  6. Podając swoje dane osobowe, Wynajmujący oświadcza, iż na podstawie art. 23 ust.1 pkt.1ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. – o ochronie danych osobowych wyraża zgodę na ich przetwarzanie przez firmę maciejoki EVENT, w celu realizacji procesu rezerwacji.
    Administratorem danych osobowych jest firma maciejoki EVENT z siedzibą w Wejherowie przy ul. M. Kopernika 2, 84-200 Wejherowo.
    Dane osobowe przetwarzane są wyłącznie w systemie rezerwacji wizyt lokalu maciejoki EVENT i nie będą przekazywane innym podmiotom.
    Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do treści jej danych oraz możliwość ich poprawiania. Podanie danych osobowych jest dobrowolne.
  7. Najemcy przysługuje prawo do zwrotu wpłaty w 100% w terminie do 30 dni przed planowaną imprezą, na pisemną prośbę wysłaną np. pocztą elektroniczną.
  8. W dniu wydania kluczy do lokalu Najemca zobowiązany jest do wpłaty w formie gotówki kaucji zwrotnej w wysokości 500 zł, za które otrzymuje pokwitowanie wraz kluczami do drzwi wejściowych oraz bramy.
  9. Kaucja jest gwarancją pokrycia ewentualnych kosztów naprawy za szkody wyrządzone w lokalu podczas odbywającej się imprezy okolicznościowej.
  10. W przypadku poważnych szkód przekraczających kwotę kaucji, Wynajmujący ma prawo do obciążenia Najemcy kosztem ich naprawy. Dotyczy to przede wszystkim zastawy stołowej, stolarki okiennej i drzwiowej, mebli kuchennych, sprzętu AGD i nagłaśniającego, urządzeń sanitarnych i grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych itp, które z winy Najemcy lub osób przebywających w lokalu uległy zniszczeniu.
  11. W przypadku niepokrycia przez Najemcę dobrowolnie kosztów naprawy strat, Wynajmujący w ramach zawartej umowy najmu występuje na drogę sądową w celu odzyskania odszkodowania.
  12. Kaucja zostaje zwrócona po dokonaniu oględzin lokalu bez stwierdzonych szkód i zdaniu kluczy przez Najemcę.
  13. Przekazanie i odbiór lokalu odbywa się każdorazowo na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego.
  14. Najemca otrzymuje dostęp do lokalu w umówionym dniu i o ustalonej godzinie i zwraca lokal w umówionym terminie.
  15. Po zakończeniu wydarzenia Najemca zobowiązany jest do zabrania wszystkich wniesionych przez siebie rzeczy do końcowego terminu najmu.
  16. W przypadku przedłużenia czasu korzystania z lokalu, Wynajmujący uprawniony jest do naliczenia dodatkowej opłaty za każdą rozpoczętą dodatkową godzinę najmu w wysokości stawki godzinowej określonej w cenniku wynajmu.
  17. Najemca zobowiązany jest zwrócić lokal Wynajmującemu w stanie niepogorszonym.
  18. Wynajmujący nie wyraża zgody na użytkowanie sali niezgodnie z umową.
    Bezpieczeństwo i ochrona uczestników imprezy
  19.  Najemca jest zobowiązany do bezwzględnego przestrzegania przepisów sanitarnych, BHP, przeciwpożarowych oraz do zachowania ładu i porządku na całym terenie wynajmowanego lokalu podczas trwania umowy najmu.
  20. Najemca jest zobowiązany do zapewnienia ochrony oraz bezpieczeństwa uczestnikom wydarzenia podczas trwania umowy najmu.
  21. Najemca ponosi pełną odpowiedzialność za nieletnich uczestników imprezy.
  22. W przypadku wydarzeń, w których uczestniczy młodzież do 24 roku życia, a także uroczystości, w których uczestniczy więcej niż 20 osób, może nastąpić konieczność zatrudnienia ochrony lub dozoru, co leży w obowiązku Najemcy (szczegóły do omówienia z Wynajmującym ).
  23. Nie wynajmujemy sali osobom niepełnoletnim. Umowę podpisujemy tylko z rodzicem lub opiekunem prawnym, który zobowiązany jest do obecności w lokalu od początku do końca trwania imprezy.
  24. W czasie przedłużenia imprezy po godz. 22:00 ze względu na sąsiedztwo mieszkańców kamienicy i okolicznych domów, prosimy o zachowanie ciszy nocnej.
  25. Niedozwolone jest używanie dodatkowego nagłośnienia, gdyż sprzęt nagłaśniający lokalu dostosowany jest do właściwej i dopuszczalnej akustyki sali.
  26. Na terenie lokalu obowiązuje bezwzględny zakaz zażywania środków odurzających i wnoszenia niebezpiecznych urządzeń i przedmiotów.
  27. Palenie tytoniu może się odbywać wyłącznie w bramie kamienicy i na podwórzu wewnętrznym.
  28. Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia ciała lub jakikolwiek uszczerbek na zdrowiu osób przebywających na terenie lokalu w trakcie trwania umowy najmu.
  29. W przypadku zagrożenia przeciwpożarowego na terenie lokalu znajdują się dwie gaśnice w miejscach ogólnodostępnych i oznaczonych ( kuchnia, szatnia) oraz koc gaśniczy przy kominku.
  30. Klucze ewakuacyjne znajdują się w skrzynce awaryjnej zainstalowanej przy drzwiach wejściowych lokalu.
  31. Ewakuacja następuje wejściem głównym zgodnie z oznaczeniem drogi ewakuacyjnej.
    Sprawy porządkowe
  32. Wynajmujący dokonuje uprzątnięcia i wyniesienia śmieci po zakończonym wydarzeniu.
  33. W razie wystąpienia niestandardowych zabrudzeń lokalu Wynajmujący potrąci z kaucji koszt likwidacji zabrudzeń- minimum 100,00 zł.
  34. W lokalu obowiązuje segregacja śmieci do oznaczonych pojemników znajdujących się w kuchni.
  35. W przypadku konieczności dokonania ponownej segregacji śmieci Wynajmujący potrąci z kaucji- minimum 100,00 zł.
  36. W przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wynajmującego zastrzega on sobie prawo do odwołania, skrócenia lub odmowy rezerwacji wynajmu lokalu.
  37. Wszelkie wątpliwości odnośnie Regulaminu i zasad wynajmu lokalu należy kierować do Wynajmującego osobiście, telefonicznie lub pocztą elektroniczną na adres podany na stronie internetowej w zakładce kontakt.

Oświadczam, zapoznałem się z regulaminem
Wejherowo,……………………………… …………………………………
Podpis Najemcy