REGULAMIN
Zasady rezerwowania oraz przebywania na terenie lokalu.
REGULAMIN WYNAJMU LOKALU maciejoki EVENT
- Regulamin dotyczy osoby dokonującej najmu oraz wszystkich uczestników wydarzenia, odbywającego się w lokalu maciejoki EVENT, mieszczącym się w Wejherowie 84-200, w kamienicy przy ul. Mikołaja Kopernika 2.
- Wynajem w/w lokalu może nastąpić w celu zorganizowania przyjęcia okolicznościowego lub innego wydarzenia, zgodnie z ogólnie przyjętymi zasadami etyki, nie powodując negatywnego wizerunku dla wynajętego lokalu.
- Lokal przystosowany jest do przyjęć okolicznościowych liczących maksymalnie 25 uczestników.
Warunki rezerwacji i najmu lokalu - Podstawą rezerwacji i wynajmu lokalu jest akceptacja niniejszego regulaminu i dokonanie wstępnej rezerwacji mailowej lub telefonicznej. W celu dokonania końcowej rezerwacji terminu, należy umówić się na spotkanie w lokalu, omówić warunki najmu oraz po otrzymaniu umowy drogą mailową, wpłacić 50% kwoty za wynajem lokalu na podane w umowie konto bankowe firmy maciejoki EVENT w ciągu 48 godzin od złożenia wstępnej rezerwacji. Po zaksięgowaniu środków na koncie Wynajmującego, Najemca otrzyma e-mail potwierdzający wpłatę zadatku.
Na 30 dni przed datą udostepnienia lokalu należy dokonać wpłaty pozostałych 50% wartości wynajmu. - W trakcie realizacji procesu rezerwacji należy podać imię i nazwisko oraz kontaktowy numer telefonu, ewentualnie adres mailowy oraz typ imprezy.
Są to dane podawane opcjonalnie w celu ułatwienia kontaktu z Wynajmującym. - Podając swoje dane osobowe, Wynajmujący oświadcza, iż na podstawie art. 23 ust.1 pkt.1ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. – o ochronie danych osobowych wyraża zgodę na ich przetwarzanie przez firmę maciejoki EVENT, w celu realizacji procesu rezerwacji.
Administratorem danych osobowych jest firma maciejoki EVENT z siedzibą w Wejherowie przy ul. M. Kopernika 2, 84-200 Wejherowo.
Dane osobowe przetwarzane są wyłącznie w systemie rezerwacji wizyt lokalu maciejoki EVENT i nie będą przekazywane innym podmiotom.
Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do treści jej danych oraz możliwość ich poprawiania. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. - Najemcy przysługuje prawo do zwrotu wpłaty w 100% w terminie do 30 dni przed planowaną imprezą, na pisemną prośbę wysłaną np. pocztą elektroniczną.
- W dniu wydania kluczy do lokalu Najemca zobowiązany jest do wpłaty w formie gotówki kaucji zwrotnej w wysokości 500 zł, za które otrzymuje pokwitowanie wraz kluczami do drzwi wejściowych oraz bramy.
- Kaucja jest gwarancją pokrycia ewentualnych kosztów naprawy za szkody wyrządzone w lokalu podczas odbywającej się imprezy okolicznościowej.
- W przypadku poważnych szkód przekraczających kwotę kaucji, Wynajmujący ma prawo do obciążenia Najemcy kosztem ich naprawy. Dotyczy to przede wszystkim zastawy stołowej, stolarki okiennej i drzwiowej, mebli kuchennych, sprzętu AGD i nagłaśniającego, urządzeń sanitarnych i grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych itp, które z winy Najemcy lub osób przebywających w lokalu uległy zniszczeniu.
- W przypadku niepokrycia przez Najemcę dobrowolnie kosztów naprawy strat, Wynajmujący w ramach zawartej umowy najmu występuje na drogę sądową w celu odzyskania odszkodowania.
- Kaucja zostaje zwrócona po dokonaniu oględzin lokalu bez stwierdzonych szkód i zdaniu kluczy przez Najemcę.
- Przekazanie i odbiór lokalu odbywa się każdorazowo na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego.
- Najemca otrzymuje dostęp do lokalu w umówionym dniu i o ustalonej godzinie i zwraca lokal w umówionym terminie.
- Po zakończeniu wydarzenia Najemca zobowiązany jest do zabrania wszystkich wniesionych przez siebie rzeczy do końcowego terminu najmu.
- W przypadku przedłużenia czasu korzystania z lokalu, Wynajmujący uprawniony jest do naliczenia dodatkowej opłaty za każdą rozpoczętą dodatkową godzinę najmu w wysokości stawki godzinowej określonej w cenniku wynajmu.
- Najemca zobowiązany jest zwrócić lokal Wynajmującemu w stanie niepogorszonym.
- Wynajmujący nie wyraża zgody na użytkowanie sali niezgodnie z umową.
Bezpieczeństwo i ochrona uczestników imprezy - Najemca jest zobowiązany do bezwzględnego przestrzegania przepisów sanitarnych, BHP, przeciwpożarowych oraz do zachowania ładu i porządku na całym terenie wynajmowanego lokalu podczas trwania umowy najmu.
- Najemca jest zobowiązany do zapewnienia ochrony oraz bezpieczeństwa uczestnikom wydarzenia podczas trwania umowy najmu.
- Najemca ponosi pełną odpowiedzialność za nieletnich uczestników imprezy.
- W przypadku wydarzeń, w których uczestniczy młodzież do 24 roku życia, a także uroczystości, w których uczestniczy więcej niż 20 osób, może nastąpić konieczność zatrudnienia ochrony lub dozoru, co leży w obowiązku Najemcy (szczegóły do omówienia z Wynajmującym ).
- Nie wynajmujemy sali osobom niepełnoletnim. Umowę podpisujemy tylko z rodzicem lub opiekunem prawnym, który zobowiązany jest do obecności w lokalu od początku do końca trwania imprezy.
- W czasie przedłużenia imprezy po godz. 22:00 ze względu na sąsiedztwo mieszkańców kamienicy i okolicznych domów, prosimy o zachowanie ciszy nocnej.
- Niedozwolone jest używanie dodatkowego nagłośnienia, gdyż sprzęt nagłaśniający lokalu dostosowany jest do właściwej i dopuszczalnej akustyki sali.
- Na terenie lokalu obowiązuje bezwzględny zakaz zażywania środków odurzających i wnoszenia niebezpiecznych urządzeń i przedmiotów.
- Palenie tytoniu może się odbywać wyłącznie w bramie kamienicy i na podwórzu wewnętrznym.
- Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia ciała lub jakikolwiek uszczerbek na zdrowiu osób przebywających na terenie lokalu w trakcie trwania umowy najmu.
- W przypadku zagrożenia przeciwpożarowego na terenie lokalu znajdują się dwie gaśnice w miejscach ogólnodostępnych i oznaczonych ( kuchnia, szatnia) oraz koc gaśniczy przy kominku.
- Klucze ewakuacyjne znajdują się w skrzynce awaryjnej zainstalowanej przy drzwiach wejściowych lokalu.
- Ewakuacja następuje wejściem głównym zgodnie z oznaczeniem drogi ewakuacyjnej.
Sprawy porządkowe - Wynajmujący dokonuje uprzątnięcia i wyniesienia śmieci po zakończonym wydarzeniu.
- W razie wystąpienia niestandardowych zabrudzeń lokalu Wynajmujący potrąci z kaucji koszt likwidacji zabrudzeń- minimum 100,00 zł.
- W lokalu obowiązuje segregacja śmieci do oznaczonych pojemników znajdujących się w kuchni.
- W przypadku konieczności dokonania ponownej segregacji śmieci Wynajmujący potrąci z kaucji- minimum 100,00 zł.
- W przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wynajmującego zastrzega on sobie prawo do odwołania, skrócenia lub odmowy rezerwacji wynajmu lokalu.
- Wszelkie wątpliwości odnośnie Regulaminu i zasad wynajmu lokalu należy kierować do Wynajmującego osobiście, telefonicznie lub pocztą elektroniczną na adres podany na stronie internetowej w zakładce kontakt.
Oświadczam, zapoznałem się z regulaminem
Wejherowo,……………………………… …………………………………
Podpis Najemcy